Bestilling og levering
Mindre pakker leveres direkte i din postkasse. Våre leveranser transporteres i samsvar med Brings retningslinjer for miljø og arbeidsmiljø, hvilket betyr en så liten klimapåvirkning som mulig. Dette innebærer at våre leveranser hovedsakelig går med tog og i andre tilfeller med lastebil.
Større pakker leveres til Brings utleveringssted nærmest deg. Pakken din vil bli liggende på utleveringsstedet i samsvar med Brings bestemmelser, og deretter bli tilbakesendt til e-butikken. Har du betalt din ordre men ikke hentet pakken, vil du til å bli kreditert automatisk når vi henter din retur.
Noen av våre produkter sendes med internasjonal frakt, dette er opplyst under gjeldene produkter.
Leveringstid
Ordinær leveringstid er 2-3 virkedager over hele landet.
NB! På grunn av coronasituasjonen kan leveringen bli noe forsinket.
Noen produkter sendes med internasjonal frakt, og leveringstiden er på ca. 1-3 uker. Dette er opplyst under de gjeldene produktene.
Varsling
Ved leveranse vil du bli varslet via SMS eller brev fra Bring. Når ordren er sendt fra vårt lager, mailes en beskjed angående dette til din adresse.
Fraktkostnad
Standard pris på 30 kr for alle ordre over hele Norge.
Ordre- og leveransebekreftelser/følgeseddel
Når du fullfører en bestilling vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Avtalen mellom deg og artmiss.no om leveranse av dine bestilte produkter oppstår når du får en leveransebekreftelse.
Om du ikke har fått en ordrebekreftelse, vennligst kontroller at din e-postadresse stemmer og kontakt oss så sender vi bekreftelsen på nytt.
Uavhentede pakker
Ved pakke til hentested må du hente pakken din innen 14 dager! Etter det sendes varene i retur til oss.
Om du angrer på kjøpet så henter du bare ut din bestilling og returnerer den til oss. Vi bytter ubrukte og forseglede varer eller krediterer deg for produktets verdi. Dersom du unnlater å hente bestilte varer, kan Artmiss i følge salgsbetingelsene fakturere deg et returhåndteringsgebyr på kr 100.
Vi kan ikke ta ansvaret dersom du har oppgitt feil adresse eller ikke hentet ut pakken og vil da vente på en evt retur før vi sender ut pakken på nytt. Kunden må selv stå for portoutlegg for ny utsendelse. Kunden kan velge å angre kjøpet, men porto blir da trukket fra ordresum før tilbakebetaling.