Handlekurv

Gratis frakt ved ordre over kr 399,-

Kundeservice

For at du enklere skal få svar på dine spørsmål har vi samlet de vanligste spørsmålene vi får fra våre kunder.

Spørsmål og svar

Handel, frakt og retur

Standard levering er på 1-3 dager i hele Norge.

Noen utvalgte produkter må forhåndsbestilles og har en annen leveringstid. Dette er opplyst på de gjeldene produktene.

Nei, hos oss kan du føle deg trygg på at det ikke medfører toll eller andre ekstra kostnader enn det du betaler ved utsjekk i kassen.

Du vil få en melding eller e-post fra Posten/HeltHjem når din ordre har ankommet terminal og når den ankommer din postkasse eller hentekontor.

Du kan spore din forsendelse på https://sporing.posten.no/sporing/ eller https://helthjem.no/sporing

Hvis du ønsker å gjennomføre en retur må du senest innen 14 dager etter at du mottok din ordre informere oss. Husk at pakken må være intakt, uten brutt forsegling i sin opprinnelige kvalitet for at returen skal være gyldig.

Slik gjør du det:

  1. Ta kontakt med vår kundeservice.
  2. Send pakken til returadresse (retur betales av kunde).
  3. Når pakken er mottatt hos oss vil du få tilbakebetalt hele beløpet for varen, minus returkostnaden.

Standard pris på 30 kr for alle ordre over hele Norge.

Vi kjører i perioder kampanjer med tilbud hvor fraktkosten er inkludert eller redusert.

Dersom du ønsker å angre kjøpet må du selv betale returfrakten på 59 kr.

Vi betaler tilbake prisen du har betalt for varen såfremt varen leveres tilbake innen angrefristen, som er 14 dager etter du har mottatt pakken. Videre er det viktig at varen returneres i samme mengde og tilstand som da du mottok den. Det vil si at du ikke kan angre kjøpet hvis du har brutt forseglingen på produkter til personlig pleie og liknende.

Dersom pakken din ikke er dukket opp må det sendes ut en etterlysning til Posten/HeltHjem
Ta kontakt med gjeldende fraktselskap, og kontakt oss hvis saken ikke løses.

Dersom du ikke henter pakken innen hentefristen vil den bli returnert til oss for din regning.

Så fort den er scannet inn hos får du tilbud om ny sending mot returfrakten på 59 kr. Dersom du ikke betaler uavhentetordren innen fristen eller ikke vil ha ordren på nytt vil vi trekke fra kr 200,- samt returporto på kr 59,-. Eventuell rest vil bli kreditert

Spørsmål og svar

Produkter

Alle våre produkter er 100% Cruelty-Free, som  betyr at ingen produkter er testet på dyr.

Alle våre produkter er veganske.

Det er viktig å vite at noen kan være allergisk eller sensitiv mot hva som helst.

Hvis du ønsker innholdet i et spesifikt produkt kan du ta kontakt med oss.

De hudtypene som det gjerne klassifiseres i er; normal, fet, tørr, kombinert og sensitiv hud. Men i perioder kan hudteksturen og -typen din endres fordi den påvirkes av mange faktorer som livsstil, hormoner og kostholdet ditt. Den ideelle måten å forstå hudtypen din kan være, å vaske den forsiktig og la den være i flere timer uten å bruke noe produkt for å observere huden din. Husk å drikke masse vann. 

For oss er det viktig at sminken både ser fantastisk ut og er bra for huden. Derfor er produktene våre basert på de reneste og beste ingrediensene på markedet. Med riktige produkter vil du få mindre acne, porer, tørrhet, olje, rød eller irritert hud.

Noen produkter inneholder solfaktor, og dette vil stå opplyst på produktsiden. Vi anbefaler uansett at du alltid bruker solkrem om du skal oppholde deg i solen. Med eller uten sminke.

På hvert produkt er det et krukkesymbol bak på produktet der det står et tall som betyr hvor mange måneder produktet er holdbart etter åpning. Oppbevar produktene på et kjølig og mørkt område for bedre holdbarhet.

Gratis frakt

På alle ordre over kr 399,-

Rask levering

Levering innen 1 - 3 dager

Sikker betaling

Visa / Mastercard / Vipps

Returrett

14 dagers returrett